Tuesday 8 July 2014

Apa itu Vivix Shaklee?

Hari nih da 9/7, adeh....Vivix feveret ku on sale bulan nih...

Official poster dari Shaklee pasal promotion Vivix nih..

Amacam...terujaa kann.....Vivix nih memang my favourite supplement la kan....sbb ape..sbb dia tackle our system jauh ke dalam sel dan dna...

Ape itu Vivix

Sirap formula esklusif yang dirumus secara saintifik yang melambatkan penuaan di peringkat sel.

Kandungan Vivix?

Resveratrol, Anggur Muscardin, Purple Carrot, European Elderberry

Fungsi Vivix

Vivix berfungsi sebagai agen antioksida yang kuat yang melambatkan penuaan, melawan penyakit jantung, mengurangkan inflamasi/ radang, mencegah penggumpalan platelet, menghalang pengoksidaan kolesterol jahat (bad cholesterol), mencegah insulin resistance (pesakit diabetes/ kencing manis), mencegah pembentukan plak pada saraf yang menyebabkan Alzheimer Disease/ penyakit nyanyuk, menghalang pembentukan sel kanser. Disebabkan fungsi Vivix ke peringkat sel badan, Vivix sesuai untuk diambil oleh pesakit-pesakit seperti di bawah.

Siapa yang sesuai mengambil Vivix

1. Pesakit SLE
2. Mereka yang berisiko penyakit kanser akibat keturunan / sudah pun menghidap kanser
3. Diabetes
4. Strok
5. Darah Tinggi
6. Cyst
7. Bantu baikpulij ketagihan rokok
8. Mempunyai masalah mata
9. Pesakit jantung
10. Bantu kurangakn insiden nyanyuk
11. Anti Penuaan
12. Mereka yang ingin kurangakn apa jenis penyakit

Mengapa Vivix Shaklee hebat???

Vivix Shaklee hebat kerana kandungan bahan dia yang diekstrak secara tulen dari sumber organik yang telah diamalkan turun temurun di dalam beberapa bangsa di dunia ini dan telah dibuktikan secara saintifik keberkesanannya oleh kajian2 saintis dan di terbitkan di beberapa journal sains dunia. 

Resveratrol adalah sejenis polyphenol bahan anti penuaan yang sangat terkenal di dunia dan telah digunakan sebagai asas kepada banyak produk anti penuaan yang lain. Kehebatan resveratrol sebagai bahan yang melambatkan penuaan di peringkat sel telah diakui oleh saintis2 dunia dan sangat popular di negara Barat dan juga Timur (China). Kes kematian yang disebabkan penyakit jantung adalah rendah di kalangan org France terutamanya kerana pengamalan budaya mereka yang gemarkan minuman wine merah yang mengandungi bahan resveratrol. Disebabkan inilah, saintis2 mula melakukan kajian ke atas wine merah dan mendapati kehebatan bahan Resveratrol. Orang-orang Cina juga telah lama menggunakan polyganum cuspidatum (sejenis tumbuhan herba yang tinggi dan lebat) sebagai anti-tumor di dalam perubatan mereka. Shaklee mengekstrak resveratrol dari polyganum cuspidatum pada ketulenan 98%. Shaklee vivix mengandungi ketulenan paling tinggi resveratrol di pasaran. 

Resveratrol bertindak ke atas 3 mekanisme penuaan sel, maka Shaklee telah menambah ellergic acid sebagai pelengkap kepada mekanisme ke 4.

Ellergic acid adalah extrak dari Anggur Muscardine yang menghalang pembentukan age protein. Anggur Muscardin adalah anggur Super, mengandungi extra kromosom berbanding anggur lain. Ellergic acid menghalang pembentukan sel kanser terutama sekali kanser sistem penghadaman; perut, usus, dubur.

Purple Carrot dan European Elderberry mengandungi ekstrak Anthocyanin (sejenis polyphenol). Anthocyanin merupakan plyphenol jenis flavonoid dan antioksida yang kuat, mencegah dan  melawan kanser, mencegah strok dan penyakit jantung. Kekuatan antioksida nya jauh lebih kuat dari Vitamin E. 

Vivix Shaklee istimewa dan hebat kerana kepekatannya, ketulenannya dan kombinasi kandungannya yang hebat. 

Jom hadiahkan Vivix Shaklee kepada yang tersayang. Dengan pembelian dua botol Vivix, anda juga mendapat peluang keemasan keahlian seumur hidup Shaklee dengan percuma, dan cash rebat dari Shaklee terus ke bank anda. 

Jangan berputus asa selagi belum habis berusaha. Untuk anda, keluarga dan kawan-kawan. Selagi ada nyawa, selagi itu kita berusaha. 

Note: Vivix adalah halal. 

Sebarang pertanyaan lanjut atau order, boleh hubungi saya di ...

Nama : Mama Addin
Shaklee ID: 1099566
SMS/ Wassap : +60172955529 atau +61415674484
FB Page: https://www.facebook.com/Addinhealthbeauty
Blog : http://addinhealthbeauty.blogspot.com.au/

No comments:

Post a Comment